בית תוכנה המתמחה בפיתוח אתרים ופלטפורמות Web
חברת Wizz שמה לעצמה כמטרה לספק שירותי פיתוח ווב ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים התחרותיים ביותר בארץ. זאת בעקבות המבנה הרזה של החברה ומתן דגש למקצועיות ופחות למשרדים ״מפוארים״ עם ברז בירה... אנו מאמינים שהלקוח צריך לקבל מוצר ברמה הגבוהה ביותר וכל השאר מיותר.
קבלו הצעת מחיר
אתחול הפרויקט 15:49:45 2012/ 06/ 30
איך נצליח יחד?
הצלחה מובטחת

הנתונים מראים ש70% מכל הפרויקטים לא נגמרים בהצלחה או בכלל.. הפרויקט שלך לא צריך להיות חלק מהסטטיסטיקה הזו. אנו בוויז גאים באחוזי הצלחת הפרויקטים מהגבוהים שיש בשוק!!!


איך אנו עושים זאת? ובכן יש לנו את הניסיון להבין איפה דברים יכולים להכשל.. אנו יודעים שלמשוך פרויקטים מוריד את המורל הן ללקוח והן לצוות הפיתוח. אנו יודעים שצריך להוביל את הפרויקט עם הצלחות קטנות. הכי חשוב שאנחנו מיישמים שיטות עיצוב ופיתוח שיחזיקו את הלקוח והן את הצוות עם עניין וריגוש ממש עד הסיום המוחלט של הפרויקט.

תעודת אחריות

תמיד, אבל תמיד יש בעיות אחרי שהפרויקט אושר ועלה לאוויר... אפילו מומלץ לא להתקע וכן להוציא כמה שיותר מהר. פייסבוק, גוגל, מייקרוסופט ועוד חברות ענק פועלות בדיוק כך. הרי באג לא ימנע מלקוח שנסגר לרכוש את המוצר שלכם מלבצע זאת. הלקוח יוכל להרים טלפון או ישלח מייל ועל הדרך אתם מרוויחים ״בודקי תוכנה״ בחינם.. מה שכן חשוב זה האם יש מישהו בחברת הפיתוח שלוקח אחריות על הבאגים האלה.


אנו בWizz מספקים תעודת אחריות ל12 חודשים מיום סיום הפיתוח זו לא סתם סיסמא. אנו ממש נותנים תעודת אחריות מודפסת שמספקת לכם אחריות לכל באג במשך 12 חודשים אחרי שהפרויקט באוויר

דד ליין

הבטיחו לכם שהמערכת תהיה באוויר תוך חודש וכבר עברה חצי שנה.. זה קורה לא מעט בתחות הפיתוח. הדד ליין הראשון הגיע ואז זז בשבוע, ואז עוד שבוע ואז עוד חודש ואז הפרויקט פשוט נעזב.

כולם מתחילים להיות תשושים מהפרויקט, הלקוח שזה היה הבייבי שלו, צוות הפיתוח שהתרגש מהטכנולוגיה והמוצר החדש, מנהל הפרויקטים שכבר עייף מהפינג פונג בין צוות הפיתוח ללקוח.


בWizz כדי שזה לא יקרה אנו מתכננים בקפידה את המערכת מבעוד מועד ולאחר מכן נשארים עם היד על הדופק. אם אנו רואים שהדד ליין מתקרב והפרויקט לא, אנו פשוט מנתבים את כל הצוות בשביל לעמוד בזמנים. כך ממצב של לקבל את המערכת כשהלקוח תשוש, מגיעים לדד ליין עם התרגשות של פתיחת מתנה שחיכיתם לה

זמינות 24/7

תראו, תמיד יש פערים או תקלות או בעיות כלשהן.. אתר נפל בגלל עומס מטורף (נחזיק אצבעות לבעיות כאלה) או באג בתוכנה או שם לא נכון וכל דבר אחר. השאלה הגדולה היא האם יש מישהו בצד השני שעומד מאחורי זה ולוקח אחריות.

אז רוצים לדעת את סוד ההצלחה שלנו (ועקב כך גם שלכם)? אנחנו תמיד שם. אם האתר נפל אז גם באמצע הלילה המנהל הטכני שלנו ישב עם צוות הפיתוח בשביל לתקן. אם יש פער במוצר שלא היה ברור אז מנהל תיק הלקוחות שלכם יפעיל את כל החברה בשביל לגשר על הפער הזה.. איתנו אתם אף פעם לא לבד וזו הבטחה

בכדי שזה לא יהיה סתם עוד סלוגן אז הנה:

חשיבה עסקית

מצב הזוי - אתר יפיפה, מיתוג מדהים, והכל פשוט עומד ריק ולא ממיר כלל. ראינו את זה עשרות פעמים... ובין המשפטים ששמענו היו ״האתר היה מכוער אבל הוא עבד חזק יותר״ או ״השקעתי המון כסף וסתם.. הדיגיטל לא עובד״. אז מה בעצם קרה? בעצם יכלו לקרות כמה מצבים: א.כולם נתנו דגש לאסטטיקה אבל אף אחד לא חשב את מי האתר משרת (המון פעמים עיצוב לסגמנט פרימיום יכול להבהיל לקוחות ולייצר הרגשת ״יקר לי מדי״) גם יכול להיות בדיוק ההיפך, כלומר המוצר יוקרתי והאתר משדר את ההפוך.


אצלנו בוויז אנו חושבים על הלקוח של הלקוח שלך. כלומר אנו נותנים דגש לעסק עצמו ומי קהל לקוחותיו (המונח המקצועי לזה הוא User Persona) .הכי חשוב לנו שלקוח הקצה יבצע ״המרה״ וירכוש את המוצר או השירות אותו אתם מספקים.

אפשר להתרחב

הבעיה הנפוצה ביותר מכולם - הלקוח משלם על פיתוח מותאם אישית אך חברת הפיתוח מיישמת בעזרת פלאגינים צד שלישי או השמת קוד בתוך ערכת הנושא. זה לא נשמע כל כך גרוע נכון? אז זהו שזה פתח לצרות. הזמן עובר ואתם צריכים להוסיף פונקציונליות בנוסף לכך עיצוב האתרים והסטנדרטיים לווב משתנים ואיתם גם הצורך לחדש את האתר. אז אתם פונים לחברת הפיתוח החדשה ומבינים שהמערכת שלכם לא שווה כלום. היא כולה קשורה לפלאגינים חיצוניים והכל יתפרק אם לגעת באתר.


אז איך אנחנו עובדים? אנו מיישמים בשיטה מודולרית. כלומר פלאגין מפותח מ0 או אפילו אפליקציה אינטרנטית נפרדת. בנוסף אם יש צורך בכך אז מפתחים בשפה מודולרית

אז איך נבצע את הפרויקט יחד
1

אפיון וארכיטקטורה

כל פרויקט פיתוח אתרים מתחיל בתכנון של צרכי המערכת. אנו נבין את מהות המערכת, נכין רשימת דפים ופיצרים שהמערכת צריכה ונמפה את כל הפונקציות הדרושות לפיתוח. כבר בנקודה זו נוכל לייצר הצעת מחיר ולתת לך הבנה איך הפרויקט יראה וכמה זמן ידרש לצורך העלאת התוכנה לאוויר.

לייעוץ ואפיון
2

עיצוב חווית משתמש

עם הארכיטקטורה ביד, אנו עוברים לחקור את העסק.. מי הוא המשתמש? מה הצרכים שלו? ואיך הופכים אותו ללקוח. לאחר מחקר זה אנו נעביר את הארכיטקטורה לממשק ויזואלי בתוכנת Figma. נכין עיצוב מינימלי ונגיש לך לאישור מקדים. לאחר שנקבל את אישורך, נמשיך ונייצר עיצוב מלא.

לייעוץ בנושא UXI
3

פיתוח הפרויקט

אז הגענו לשלב התוצאות. צוות הפיתוח יקבל לידיו את העיצוב ונחלק את המשימות בין המתכנתים. נפתח את הפרויקט חלק אחרי חלק וכמובן נשתף אותך בכל שלב. נשלח אליך קישור למערכת ניהול הפרויקטים שלנו שתוכל לראות את ההתקדמות ואפילו לפתוח טיקטים. אנו נהיה לך לשותף בכל אורך הדרך.

לייעוץ בנושא פיתוח
אנחנו מקצוענים
אספנו את המומחים הטובים ביותר בכדי
לספק פתרונות לעסק שלך
אנחנו שירותיים
תיצרו עמנו קשר ותנסו אותנו.
תראו שיש בן אדם בקו השני
אנחנו מייצרים וואוו אפקט
מי לא רוצה שיתלהבו מהאתר שלו? אז אנחנו יודעים לייצר את האפקט הזה וגם למשוך להמרות
עדיין יש שאלות?

השאירו הודעה ואנו נדאג ליצור קשר בהקדם
האפשרי (או פשוט התקשר אלינו)

אנו נדאג לכוון אותך בצורה מדויקת מה השלבים שעליך לקחת בכדי לקדם את הפרויקט שלך. אנו בWizz בעלי ניסיון רב בתחום הדיגיטל ובפיתוח פרויקטים. כל מה שעליך לעשות זה לשבת איתנו על כוס קפה.
הכאב עצמו הוא אהבת הכאב, הבעיות האקולוגיות העיקריות, אבל אני נותן את הזמן הזה ליפול למטה, כדי שיהיה כאב גדול וכאב. על מנת שלרוב כל אחד מאיתנו יגיע למימוש כל סוג של תעסוקה מלבד לנצל את היעדים ממנה.

השאירו הודעה ואנו נדאג ליצור קשר בהקדם (או פשוט התקשרו)